Monday, August 10, 2015

Selamat Bertunang

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Pada 8 Ogos 2015 telah berlangsung majlis pertunangan antara adik lelaki me, Safwan Mohd Izzan dan pasangannya Norizan Bt. Simali. Alhamdulillah majlis berjalan lancar. Sedih gak sebab takde bersama dengan keluarga masa tu.


Dan majlisnya pula insyaALLAH pada bulan November 2015. Double sedih sebab masa tu pun me mungkin tak dapat bersama meraikan majlis. Huhu. 

Kenapa? Sebab dah sarat masa tu. Tak mungkin lepas naik flight lagi. Huwaaaaaaaaa. Seyes sedih. 

Sebenarnya me sendiri tak kenal dengan bakal adik ipar ni. Tak pernah jumpa pun. Heeeee. Tapi insyaALLAH me percaya dengan pilihan adik. Jumpa tahun depan ye adik ipar. Hehehe.

Pertama kali mak sarung cincin. Mesti nervous kan. Menantu perempuan pertama dalam keluarga. Makin meriah lah pas ni.


5 comments:

  1. insyaallah... pilihan terbaik adik ipar tu...

    ReplyDelete
  2. eh muka dia dua org sama laaa! ^_^
    simple nye, suka suka! mcm emy plan if nk tunang, kihkihh.

    ReplyDelete
  3. sama tarikh tunang adik IQ. tapi majlisnya disember...

    tak per, moga semua selamat nanti. Amiin..=)

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan