Thursday, September 3, 2015

Antara Tempat-Tempat Menarik Di Sabah

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Bagi yang berminat nak makan angin di Sabah, me nak kongsikan beberapa tempat yang patut korang kunjungi. 


Sumber gambar : Facebook

Banyak lagi tempat-tempat menarik yang patut korang kunjungi. Nanti me akan kongsikan lagi dalam entry-entry akan datang. 

Jalan di Sabah ni InsyaALLAH tak sesat. Hehe. Jangan risau bagi yang memandu sendiri tu. 


4 comments:

  1. bnyknya tempat menarik.. aritu pergi tak sempat kaji pun... uhuhu

    ReplyDelete
  2. tak pernah lg jejak ke sabah ni. nak pergi jugak nnti . nak pegi pulau mabul!!!

    #jenjalan sini, jemputlaa ke blog saya nanti yea :D

    ReplyDelete
  3. bestnya menarik sangat sabah..ntah bila dapat pergi

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan