Thursday, November 5, 2015

Dia Gembira. Kita?

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Speechless!

Kami berhijrah ke sini atas niat cari rezeki. Mengambil peluang pekerjaan yang ada. Bukan suka-suka. Kalau diberi pilihan memang ramai je yang nak duduk kat kampung. Dekat dengan keluarga. Dekat dengan mak ayah. 


Tak tau nak respon apa bila dengar pak menteri kita ni berhujah. Ketawa? Tepuk tangan? Atau pujian yang harus kita berikan?



Lagi dan lagi... apa pulak selepas ni?


2 comments:

  1. menteri sekarang nak ada populariti jugak nooo...hihii...rezeki Allah kan dah tertulis dalam luth mahfuz...bkn pd tangan menteri pun..hurrr....tah hapee laa...serrr

    http://www.yayacendana.com/

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan