Thursday, January 21, 2016

Nama Penuh Baby NAS

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Proses memilih nama untuk anak bukannya mudah. Yang pasti jadi tanggungjawab ibubapa untuk menamakan anak dengan nama yang membawa maksud yang baik.

Sebenarnya sebelum bersalin me dah senaraikan beberapa nama tapi en.abg macam tak berapa nak setuju dengan nama-nama tu semua. Hehe.

Malam selepas bersalin tu, me cuba lagi cari beberapa nama. Akhirnya nama yang jadi pilihan en.abg ialah Nur Addeena Syumaila maksudnya Cahaya Agama Yang Sempurna. Alhamdulillah. Hehe. Me pun berkenan dengan nama ni.

Dah selamat didaftarkan pun pada 4hb Januari 2016 hari tu.


Daftar awal sebab kononnya nak uruskan tiket balik Sabah tapi sebab baby Addeena tinggi bacaan jaundisnya maka urusan tiket tu tertangguh. Nanti me share kisah jaundis tu ea. Check in juga 2 malam kat HTAR. Huhu.


Doakan baby Addeena jadi anak yang solehah ye. Terima kasih semua.

4 comments:

  1. sama lah ank sy pon NAS jugak..Nurul Alma Shameena..hehe...sm2 kita doakan anak2 kita menjadi anak soleh dan solehah :-) tahniah dear

    ReplyDelete
  2. semoga baby Addeena bebas jaundis dah...selamat berpantang ye...

    ReplyDelete
  3. sedap nama baby...mmg pening kan nk pilih nama ank..klu tgk list nama² tu semua sedap²..rambang mata..haha :p

    ReplyDelete
  4. Selamat berpantang.. best ngak nama baby.

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan