Monday, March 14, 2016

Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Equinok Dan Cuaca Panas Di Malaysia | Cuaca sekarang memang terasa sangat panasnya. Dalam rumah pun bahang lain macam. Kulit pun terasa kering even minum banyak air kosong.

Anak-anak memang me tak bagi main kat luar. Bukan nak kongkong anak tapi dengan keadaan cuaca panas macam ni lebih baik berkurung dalam rumah je. Alhamdulillah semalam merasa hujan lebat selepas cuaca panas berpanjangan. Namun pagi ni cuaca terasa kembali panas walaupun nampak mendung dan berangin. 

Kawan-kawan kongsi kenyataan daripada Datuk Seri Panglima Madius Tangau, Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi dalam whatsapp.

20160311165904
20160311165903

Nampaknya cuaca panas ni akan berpanjangan sehingga penghujung Mac. So, kurangkan aktiviti luar dan banyakkan minum air masak.

2 comments:

  1. panas sungguh cuaca sekarang, kalau duduk rumah kena buka semua tingkap n pintu untuk kasi angin masuk

    ReplyDelete
  2. panas sungguh kan..macam nak pasang sentiasa ja on aircord..

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan