Friday, May 13, 2016

Terima Kasih Korang

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Pepagi dah sebak tau dapat kejutan macam ni. Rasa nak nangis je tadi. Nasib baik dah pas makan. Kalau tak memang tak sambung makan dah. Hehehe. 

Terima kasih korang sudi jadi kawan aku sepanjang aku kat sini. Sudi layan kerenah aku. Sudi dengar luahan marah, sedih dan merapu aku. Hahaha. 

Korang antara best thing yang datang dalam hidup aku sepanjang hampir 3 tahun aku kat PTAR Shah Alam ni. 


Aku doakan kejayaan korang kat sini. Doakan untuk aku juga ea. InsyaALLAH. Amin. 

I lap u oll ..


*sambung nangis tepi meja*


3 comments:

  1. Singgah pagi...
    rasa berat hati nak pergi kan..:(
    semoga terus success :)

    ReplyDelete
  2. Mesti rindu kau lepas ni uhuk uhuk
    Selamat berjaya di tempat baru :)

    ReplyDelete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in