Monday, October 10, 2016

Berat Turun Mendadak

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Homaiiii.. Korang nampak tak angka tu? Selepas bersalinkan Addeena memang tunggu bila nak dapat angka tu semula. Last timbang 3 ke 2 minggu lepas berat masih 48kg pastu 49kg. Turun naik dua nombor tu je. Tu yang terkejut bila timbang pagi tadi dapat 45.4kg tu. Mendadak gak turunnya. Banyak tuuu..

Diet? Takde diet pun sebab me masih menyusukan Addeena so nak diet tu memang fikir 4, 5, 10 kali arr. Hehehe. Me makan je apa yang me rasa nak makan. Lagi-lagi lepas pam susu tu memang gigil lapar. Padahal sebelum tu dah makan nasi. Hahaha. 

Apa rahsia me? 

Ehem... Ehem... Meh nak cerita. Part ni excited sikit. 

Eh.. 4.30 dah? Alaaaa.. sok je la me sambung ye. Nak balik dulu. Heeee.

Tunggu tau rahsianya. 

4 comments:

  1. Beria baca...sekali bersambung plak. Hahaha...

    Regards,
    SNM_Yana Afi Mohamed

    ReplyDelete
  2. kalau nad dapat berat mcm ni suka giler..hahaa

    ReplyDelete
  3. nak berat gini..i berat tak penah dapat gini ..sob2

    ReplyDelete
  4. tak elok kurus sangat... nak angkat anak tak larat nanti... sakit tulang blakang nanti... sila telan nasi banyak2 ye...

    ReplyDelete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in