Friday, October 28, 2016

Mula Melangkah Menjelang Umur 10 Bulan

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Alhamdulillah. Cepat Addeena berjalan. Along dan Angah umur setahun baru jalan tu pun along kena bebel ngan atok dia kat Ranau. Yang Angah pula kena bebel ngan wan dia kat Tampin. Hahaha. 

Addeena ni tak payah kena bebel. Tapi memang nampak usaha dia nak berjalan tu. Gigih betul. Bangun, jatuh pastu bangun lagi. 1 langkah, 2 langkah, 3 langkah, jatuh pastu cuba lagi. Umi ngan kakak-kakak dia pula excited lebih. Siap jadi tukang sorak lagi. Hehehehe. 

video
Ni video yang sempat ambil semalam. Abaikan rambut Along tu. Dia tengah main salon ngan Angah tu yang menggerbang macam tu. Hahahaha. 

Haaaa.. pasni dah boleh belikan kasut untuk Addeena. Nak beli yang ringan-ringan je untuk dia biasakan kaki berjalan guna kasut. 

2 comments:

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in