Tuesday, November 29, 2016

Seminar Transformasi Pemasaran MAHA 2016

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Wow.. Menarik tajuk-tajuk seminar kali ni. Tapi teringin sangat nak pergi yang Irfan Khairi tu.


Tengok isi seminar tu pun dah berkelip-kelip mata tau. Tapiiiii semacam ada halangan je tarikh tu. Huhu. Rugi rasa.

Satu lagi yang me nak duduk dan dengar is sesi 3. Kisah kejayaan agropreneur muda. Hai-O dan Mohd Faris.


Suka sangat dengar kisah-kisah kejayaan macam ni. Boleh bagi inspirasi pada kita yang ada niat untuk mula berniaga.

Biarpun ada yang kata 'Alahhhh.. ko google je la. Mesti berlambak kisah dia kat internet.' Masalahnya, bila kita baca dan dengar sendiri lain impaknya. Ke me je yang rasa macam tu? 😁

Korang dah daftar ke? Nak daftar boleh ke seminarmaha.fama.gov.my.

Maklumat lanjut boleh rujuk di SEMINARMAHA2016.

2 comments:

Follow me @munirah_izzan