Thursday, June 14, 2018

Berpuasa Dengan Lazz Susu Kambing

Assalamualaikum Malaysia 

Selamat menunaikan fardhu Ramadhan buat semua umat Islam. Alhamdulillah. Dah masuk 5 Ramadhan hari ni. Masih di beri kekuatan dan kesihatan oleh Allah untuk berpuasa. 

Sebenarnya me nak share satu produk minuman berasaskan susu kambing yang boleh bantu kita untuk mengurangkan rasa lapar di bulan puasa ni biarpun kita dalam keadaan sibuk bekerja. Minuman ni dah ramai yang amalkan dan rata-rata kongsikan pengalaman yang positif. 

Memberikan Tenaga Tambahan Ketika Berpuasa 

Nak tau minuman apa? Produk minuman Lazz Susu Kambing. Ye.. ye.. Me tau ada yang risau dengan bau hamis atau bau kambing yang kuat dalam minuman ni kan? Me pun sebelum ni macam tu juga tau. Hahaha. Tapi bila dah rasa takde bau hamis atau bau kambing pun. Sedap je minum.
Hehe Lazz ni sesuai untuk kanak-kanak berumur dua tahun hinggalah warga emas. So, ibubapa yang nak ajar anak-anak untuk mula berpuasa boleh amalkan Lazz ni. Untuk ibu mengandung dan menyusukan bayi pun memang sangat sesuai. Macam me sendiri masih breasfeed Addeena memang perlukan lebih tenaga untuk berpuasa. Ibu-ibu yang menyusukan anak mesti fahamkan. Heeeee.

Kelebihan lain Lazz di bulan Ramadhan
  • Susu kambing Lazz bersifat alkali, boleh bantu meneutralkan toksin yang berlebihan dalam perut. Sesiapa yang ada gastrik memang sesuai amalkan Lazz 
  • Bagi yang berpuasa sambil berdiet, boleh juga jadikan Lazz sebagai minuman tambahan kerana Lazz membantu mengurangkan rasa lapar dan mengawal kenaikan berat badan. 

Me amalkan Lazz ni ketika bersahur dan berbuka. Sahur dengan Lazz ori atau Lazz Kurma. Bancuh secawan Lazz lepas tu campurkan dengan dua atau 3 sudu nestum/oat. Minum macam ni plus dengan makan beberapa biji buah kurma je pun insyaAllah bertahan sampai ke petang.
Anak-anak pula suka Lazzchoco. Along dari taknak minum susu dah mula balik dengan Lazzchoco ni. Semua kata sedap.  
Pernah sehari tu, tengah semangat nak masak lauk berbuka ni, tiba-tiba lak air paip takde. Huhu. Rasa nak menangis pun ada. Bahan semua dah siap tapi tak sempat nak masak. So, berbuka dulu dengan Lazz pasu baru keluar cari makan.
Penyelamat! Hehe. Mana nak beli susu ni? Boleh beli secara atas talian >KLIK LAZZDELIVERY< atau whatsapp >KLIK WHATSAPPLAZZ< . 

Harga? Boleh rujuk 👇👇

Untuk maklumat lanjut tentang Lazz Susu Kambing ni, boleh follow :- 

atau 

YAKINI KHASIAT SEMULAJADI DENGAN LAZZ SUSU KAMBING

No comments:

Post a Comment