Thursday, June 7, 2018

Hadiah Bonus Tahun Baru RM270,000

Assalamualaikum Malaysia

Telekom Malaysia Berhad
Level 51, North Wing, Menara TM,
Jalan Pantai Baru, 50672,
Kuala Lumpur,
WP Kuala Lumpur,
Malaysia.

Hadiah Bonus Tahun Baru.

Pihak Telekom Malaysia @Program Kemenangan yang telah diadakan pada 25 Mei 2018 di 
mana alamat email anda yang disertakan beraama Tiket Kemenangan nombor 2 - 4 -16-37 
- 89 - 40 -85 dengan siri nombor 2268/02 telah memenangi loteri kategori hadiah kedua 
khas keluarga Telekom Malaysia.Untuk menuntut hadiah kemenangan ini anda dikehendaki 
menghubungi melalui e mail Bahagian Tuntutan
untuk tujuan pemerosesan dan pembayaran hadiah wang tunai kepada anda.

Di sepanjang program Khas Keluarga Telekom yang telah diadakan di Ibupejabat di Kuala 
Lumpur sejumlah Rm 270,000.00 (Ringgit Malaysia : Dua Ratus Tujuh Puluh Ribu) telah 
dianugerahkan kepada anda oleh Telekom Malaysia Berhad kepada anda dan keluarga 
anda sempena sambutsn Hari Raya 2018 ini.

Program ini turut dibiayai bersama oleh Toyota Malaysia dan Tenaga Nasional sebagai 
pakej istimewa Telekom 2018 dan anda perlu memahami bahawa e mail ini adalah 100% 
sah dan diiktiraf kerana program ini kebiasaannya diadakan sekali dalam masa lima tahun.

Sila hubungi agen kami untuk menuntut hadiah ini :

EN SHAFIE BIN HASSAN
Pengarah Bahagian Tuntutan
E-mail: tmbhd.my@gmx.com

Untuk tujuan pemerosesan sila hubungi agen kami dengan maklumat-maklumat
berikut :
1) Nama Penuh:
2). Umur:
3). Pekerjaan:
4). Telefon:
5). Negeri/Bandar:

Perlu diingatkan bahawa hadiah akhir tahun Telekom Malaysia Berhad 2018 ini adalah 
diberikan khas kepada anda dan keluarga anda dan anda hendaklah membuat tunttan ini 
sebelum 25 Jun 2018.

Terima kasih.

Mrs Nadia binti Rafik
Pengurus Eksekutif
Anugerah Telekom Malaysia
Ibupejabat telekom Malaysia

___________________________________________________________________________

Adoii.. siapa lah yang rajin sangat mainkan perasaan orang bulan-bulan puasa ni. Agak-agak la pun nak menipu. Dah la me tak pernah pun langgan apa-apa perkhidmatan TM ni. Memang tak lah nak percaya.

Cuba google nama Shafie bin Hassan tu, sekali keluar la semua berita pasal scammer ni. Sekali dengan pengurus eksekutif dia si Nadia Rafik tu. Tengok dari hasil carian depa memang buat kerja scammer ni dah lama. Modus operandi sama je. Lepas tu isi email sama cuma tukar tarikh dan keraian je. Haishhhh.

Baik sangat nak bagi hadiah beratus ribu kan.

Korang kat luar sana harap tiada lagi yang tertipu dengan scammer-scammer macam ni.

No comments:

Post a Comment