Monday, December 31, 2018

Penutup Tahun 2018

Setiap hujung tahun menjelang tahun baru, umur me akan genap dan bertambah ke angka baru.

Maafkan kek yang dah tinggal separuh tu. Tak sempat umi nak amik pic memasing dah sibuk nak tolong potongkan. Haha.

Kisahnya sebelum tu me merajuk dengan en.abg sebab balik keje lambat. Sedih kot. Harijadi ko tetiba en.abg kata kena keje. Memang murung la.

Macam-macam rasa ada. Airmata mencurah kot. Haha. Buat malu je kat anak-anak masa tu.

Tak lama pastu, dengar bunyi motor en.abg. Anak-anak haruslah excited sebab memang tunggu ayah dia balik. Me? Merajuk kan. Buat taktau je la. Sambung jahit lencana kat tudung sekolah anak.

Tetiba dengar lagu happy birthday dari en.abg dan anak-anak, masuk umah sambil pegang kek. Sambung nangis. Hahaha. Ni airmata terharu pulak.

Serius terharu! Ingatkan tak peduli kan kita dah.

Terima kasih mama sebab lahirkan me ke dunia ni. Terima kasih bapa sebab sama-sama membesarkan me hingga kini. Terima kasih suami kerana terima me apa adanya. Terima kasih anak-anak kerana menceriakan hidup umi.

Terima kasih Allah atas bahagia yang KAU kirimkan untuk hamba-Mu ini.

Officially 32!😘

No comments:

Post a Comment