Monday, February 4, 2019

Di Matamu Persembahan Terbaik Anugerah Juara Lagu 33

Lirik : Di Matamu

Apakah kau cuba untuk menafikan
Keikhlasan hatiku padamu
Betapa ku mencuba
Mendapatkan secebis kasih mu

Apakah kau tak mampu untuk menentukan
Di antara kaca dan permata
Betapa telahan mu
Memaksa ku mengundurkan diri

Dan tak seharusnya aku
Bertemu diri mu di dunia ini
Dan kau membuang diri ku sesuka hati mu
Dan memilih dia
Dan ku tersandar begini
Meratapi hati yang telah dilukai
Aku sedar betapa hinanya 
Ku di mata mu

Namun jika ku diperlukan
Dan diterima
Izinkan ku menagih kasih mu
Namun jika ku ditolak, tak diperlukan
Buang segala tentang ku

Dan tak seharusnya aku
Bertemu diri mu di dunia ini
Dan kau membuang diri ku sesuka hati mu
Dan memilih dia
Dan ku tersandar begini
Meratapi hati yang telah dilukai
Aku sedar betapa hinanya 
Ku di mata mu


Selalu juga dengar lagu Sufian Suhaimi ni kat radio masa pergi dan balik kerja tapinya tak tau pun lagu ni masuk final Anugerah Juara Lagu 33. Haha. Semalam masa tengok siaran langsung baru tau senarai lagu yang berentap dalam final. 

Tak nak cerita persembahan lain. Nak cerita pasal lagu Di Matamu ni je. Hahaha. 

Penghayatan dia terbaik. Dapat standing ovation pulak. Kena pula lagu tu dengan kisah lepas dia. Tak jangka dia menang persembahan terbaik tapi bila tengok muka Sherry ngan Alif masa buka sampul tu automatik gelak then kata kat en.abg, mesti baby pian yang menang ni. Sekali betul laaaaa. 

Apapun, tahniah Sufian Suhaimi👏👏

Setiap apa yang kita impikan, tak semua jadi kenyataan...


No comments:

Post a Comment