Thursday, February 4, 2016

Lirik Bulan Terbelah Di Langit Amerika : Rhido Rhoma feat Fazura

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Lirik Bulan Terbelah Di Langit Amerika : Rhido Rhoma feat Fazura | Semalam baru dengar lagu ni. Best. Ost filem Bulan Terbelah Di Langit Amerika. Bila tengok trailer rasa macam filem dari Indonesia.

Sumber : google image

Dibalik awan hitam
Engkau cantik bulan malam
Indahmu melengkapi
Semesta sejuta bintang

Kau seperti cahaya
Lebih terang dari bintang
Sinarmu menyinari di langit Amerika

Kau seperti hujan di musim kemarau
Kau seperti matahari di langit kelabu
Kau seperti kilau berlian di tanganmu
Sempurna berdua bersatu dalam cinta

Kau semesta dalam cinta
Hadir karena cahaya
Hitamku tiada lagi
Cuma putih pelita

Isi dari langit semesta
Menjawab sebuah doa
Cintaku meliputi untuk hadir sang Esa

Kau seperti hujan di musim kemarau
Kau seperti matahari di langit kelabu
Kau seperti kilau berlian di tanganmu
Dan bulan terbelah di langit Amerika

Kau seperti hujan di musim kemarau
Kau seperti matahari di langit kelabu
Kau seperti kilau berlian di tanganmu
Sempurna berdua bersatu dalam cinta

Kau seperti hujan di musim kemarau
Kau seperti matahari di langit kelabu
Kau seperti kilau berlian di tanganmu
Dan bulan terbelah di langit Amerika
Dan bumi tercipta untuk kamu dan aku 

Read More ->>

Monday, February 1, 2016

Sebulan Sudah Addeena

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Alhamdulillah. Dah sebulan usia Addeena. Lebih tepat 32 hari.


Tak terasa masa berlalu. Rasa macam baru semalam je bersalin. Heeeee.

Membesar dengan sihat ye sayang. Nanti boleh main dengan kaklong dan kakngah.
Read More ->>

Friday, January 22, 2016

Giveaway January Cash RM500 by Emas Putih

Giveway January Cash RM500 by Emas Putih|  Salam. Dijemput join GA uzu ni. GA pertama untuk tahun 2016.  Sila tekan banner kalau nak join GA ini. Terima kasih.
[Tekan Banner Di Atas Untuk Join]
Ini ada satu produk baru yang membantu menghilangkan jerawat dalam masa 24 jam iaitu REFINITY Acne Hydrogel ! Ada 6 sebab kenapa anda perlu mencuba hilangkan jerawat anda dengan cepat iaitu :

1. PANTAS BERTINDAK
Formulasi Acne Hydrogel FOKUS pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri.

2. SENANG & MUDAH
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak.
3. SESUAI UNTUK KULIT SENSITIF
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

4. PENGIKTIRAFAN
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.

5. 98% PENGGUNA BERPUAS HATI
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari kami menerima testimoni positif dari pengguna.
Sesiapa yang berminat boleh dapatkan REFINITY Acne Hydrogel di http://refinity.com.my/ . Hilangkan jerawat anda semudah A B C dan sepantas kilat dalam masa 24 jam !! 

Harga  : RM70 sebotol / 2 botol RM130 *hargapromosi*

Giveaway January2016 Cash RM500 by Emas Putih disponser oleh Emas Putih , dan Refinity Malaysia. Terima kasih kerana join GA ini :)

Read More ->>
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in